Kohti tulevaa

”Me tämän päivän Oulun Kokoomuksen Naiset olemme suuresti kiitollisia perustajajäsenillemme, jotka ovat luoneet toiminnallemme pohjan, jolta toimintamme voi vielä tänäkin päivänä lähteä. Se pohja on oikea isänmaanrakkaus, joka ei ole juhlapuheita ja fanfaareja, vaan työtä ja halua kantaa vastuuta tämän päivän yhteiskunnassa. Terve konservatismi, joka ei myöskään ole kouristuksenomaista kiinnipitämistä kaikesta vanhasta, vaan jossa haluun säilyttää se mikä on hyvää liittyy aina kyky uudistua ja uudistaa, ei repien, vaan rakentaen ja yhteistä hyvää etsien. ”

Saara Hämeen-Anttila Oulun Kokoomusnaisten 50-vuotisjuhlassa 5.10.1974

Näihin Saara Hämeen-Anttilan sanoihin myös meidän 2010-luvun Oulun Kokoomusnaisten on helppo yhtyä. Toimintamme perustana on edelleen halu tehdä työtä ja kantaa vastuuta tämän päivän yhteiskunnassa sekä halu säilyttää se, mikä on hyvää, mutta samalla kyky uudistua ja uudistaa rakentaen ja yhteistä hyvää etsien. Tästä on hyvä jatkaa toimintaamme kohti uutta vuosikymmentä.