Tule mukaan kasvavaan joukkoomme

Tervetuloa mukaan ahkerien ja tavoitteellisten naisten verkostoon!

Kokoomusnaisissa vaikutat mahdollisuuksien tasa-arvon, naisten uramahdollisuuksien ja paremman arjen puolesta. Tarjoamme koulutusta, mielenkiintoisia tapahtumia ja uusia verkostoja. Kannustamme naisia työelämässä oman alansa huipulle ja rakennamme Suomesta kaikille kannustavaa paikkaa kasvaa, kehittyä ja onnistua.

Mahdollisuuksien tasa-arvon tarvitsee puolustajia. Kokoomusnaisten jäsenyys on niille, jotka haluavat näyttää esimerkillään, että meistä jokaista tarvitaan rakentamaan parempaa maailmaa. Liittymällä jäseneksemme tulet mukaan puhujista tekijöihin.

Kokoomusnaisiin kuuluu tuhansia jäseniä ympäri Suomen. Vaikutamme kaikilla yhteiskunnan tasoilla. Oulun Kokoomusnaiset on osa Kokooomuksen Naisten liittoa ja Kansallista Kokoomusta.

Haluaisitko kuulua aktiivisten, rohkeiden ja ahkerien naisten joukkoon? Tule mukaan viihtymään, vaikuttamaan ja verkostoitumaan kanssamme liittymällä jäseneksi.