Luottamustehtävät 2020

Yhdistyksemme jäsenten luottamustehtävät 2020:

Pirjo Bastman, Oulun seudun ympäristötoimen liikelaitoksen johtokunnan jäsen, Oulun Osuuspankin edustajiston jäsen,  Pohjois-Pohjanmaan Kokoomuksen piirihallituksen jäsen, Oulun Kansalliset seniorit hallituksen puheenjohtaja, Pohjois-Pohjanmaan Kansallisten senioreiden piirihallituksen jäsen, Oulun kokoomusnaiset ry toiminnantarkastaja

Marika Helms, Pohjois-Pohjanmaan Kokoomusnaisten hallituksen varajäsen

Pia-Riitta Korvenheimo, rakennuslautakunnan jäsen, Kokoomuksen puoluevaltuuston jäsen, Oulun kaupungin varavaltuutettu etunimi.sukunimi@gmail.com

Minna Lehtovaara, Oulun kaupunginvaltuuston varavaltuutettu, yhdyskuntalautakunnan jäsen, etunimi.sukunimi@edu.ouka.fi

Anna-Liisa Lämsä,  Oulun seudun koulutuskuntayhtymä yhtymäkokousedustaja, Pohjois-Pohjanmaan Kokoomusnaisten hallituksen varajäsen, Kokoomuksen Oulun kunnallisjärjestön hallituksen jäsen, Tuiran seurakuntaneuvoston varajäsen, yhteisen kirkkovaltuuston varajäsen, Tuiran seurakunnan kasvatustyön johtokunnan varapuheenjohtaja annaliisa.lamsa@gmail.com, kotisivu

Kaisu Similä, Pohjois-Pohjanmaan Kokoomusnaisten hallituksen jäsen

Heljä Sohlo, Oulun Kansalliset seniorit hallituksen jäsen

Leena Väänänen, Kokoomuksen puoluevaltuuston varajäsen, Sivakan hallituksen jäsen

Minna Åman-Toivio, Partnera Oy:n hallituksen jäsen, Oulun kaupunginvaltuutettu, Oulun kaupunginhallituksen jäsen, Kaupunginhallituksen konsernijaoksen jäsen, Kaupunginhallituksen henkilöstöjaoksen varajäsen, Kaupunginhallituksen kehittämisjaoksen varajäsen, Maakuntavaltuuston varajäsen, etunimi.sukunimi@ouka.fi

Susanna Yli-Luukko, Pohjois-Pohjanmaan Kokoomusnaisten puheenjohtaja, Oulun seudun ammatillisen koulutuskuntayhtymän tarkastuslautakunnan jäsen