Kokoomuksen puheenjohtajavaali

Ministeri Paula Risikko on Oulun Kokoomusnaisten ehdokas Kokoomuksen seuraavaksi puheenjohtajaksi ja maamme seuraavaksi päämisnisteriksi.

Paula Risikko on järkevä, tehokas, pätevä ja asiantunteva tekijänainen. Koulutuksensa ja monipuolisen työkokemuksensa ansiosta Paula tuntee terveydenhuollon asiat erittäin hyvin. Hän on koulutukseltaan terveystieteiden tohtori ja ennen kansanedustajaksi valintaansa hän ennätti toimia muun muassa sairaanhoitajan, opettajan ja johtajan tehtävissä.

Paula on lämmin ja helposti lähestyttävä ihminen. Hän puhuu kansankieltä ja on aidosti kiinnostunut ihmisistä ja heidän asioistaan. Paula kuuntelee kansalaisia ja ottaa asioita hoitaakseen. Hänen ei tarvitse erikseen lähteä kentälle, koska hän ei ole koskaan lähtenyt sieltä pois, vaan on kiertänyt maata koko kansanedustaja- ja ministeriuransa ajan, ei vain vaalien aikana.

Paula Risikolla on puheenjohtajaehdokkaista pisin kokemus kansanedustajan ja ministerin tehtävistä. Hän on toiminut kansanedustajana 11 vuotta ja ministerinä 7 vuotta. Tällä hetkellä hän on Kataisen hallistuksessa Sosiaali- ja terveysministerinä.

Paula on rehellinen ja rohkea suomalainen nainen. Hän ei pelkää tarttua toimeen siellä, missä "tartteis tehrä jotakin".   Ihmissuhde- ja johtamistaitojensa ja verkosto-osaamisensa ansiosta hänellä on erinoamiset edellytykset vaikeidenkin asioiden eteenpäin viemiseen.

Paula on koko kansan edustaja. Häntä ja hänen asiantuntemustaan arvostetaan yli puoluerajojen.

Paula on "tolokku" puheenjohtajaehdokas. Siksi hän on meidän ehdokkaamme.